Stagnation

Allmänt / Permalink / 0
Tänkte att jag måste skriva några rader om detta då jag fick besök igår av en person som stagnation i sina energier. Är så tacksam att jag inte är en person som lever i det förflutna utan lever här och nu och är öppen för förändringar.
Mitt besök möblerar aldrig om, lever kvar i ett förhållande som tog slut för VÄLDIGT länge sen, ska spara på allt gammalt skit, kan aldrig slänga något. Har noll koll på dagens samhälle o teknik, det var bättre förr, ja jag får rysningar bara jag tänker på det.
Det som har varit har varit,lev här o nu. Viktigt att röja runt i sina energier ibland för att inte bli en bitter o trist person, så mina vänner jag önskar för er en dag fylld med nya energier och att ni njuter av nuet och inte lever kvar i det förflutna!
 
Till top