KLÄ DIN SJÄL, INTUTION

Allmänt, Klä din själ / Permalink / 0
Innan jag börjar att delge dig alla mina tips, som baseras på mina mer än 25 års erfarenheter som skönhetsstylist och sökare. Så vill jag att du börjar lyssna till din egen inre röst. Hittar just ditt Hjärtats väg. För det viktigaste är att du kan känna in vad som är rätt för just dig. Och då snackar jag inte om vad du tänker i ditt huvud, utan hur det känns inom dig. 
I all stress i den här världen som många lever i så glömmer vi bort att lyssna till vår inre röst. Att ta 5-10 minuter varje dag i tystnad med bara oss själva för att återta kontakten med vår inre röst vår inre känsla kring saker. 
 
Så mitt bästa tips till dig för att återta kontakten till din inre röst, som vet vad som är rätt eller fel för dig. Ta 5-10 minuter i tystnad med dig själv och försök att släppa dina tankar och bara fokusera på din andning och din känsla i ditt hjärta. Man behöver öva på detta. Det är inget "quick fix".
Känner du att du inte har möjlighet? Smit undan på toaletten och stäng dörren. 
 
Så när du läser mina tips, använd dem som inspiration. MEN känn in vad som är rätt för just dig!!!!!
 
Till top