Gudinne coaching 22/12 – 29/12 2017

Allmänt / Permalink / 0
 

 

 

Den här perioden handlar mycket om att vara i sitt hjärta, kärlekens energier. Att vara snäll och varsam mot sig själv.

Se hur änglar, andliga guider, gudinnor, uppstigna mästare omkring dig finns där för att överösa dig med deras strålande kärleks välsignelser. Våga släppa på de utmaningar som du har hållit i ett krampaktigt grepp och öppna famnen och hjärtat för deras kärlek och assistans. Våga släppa ditt kontrollbehov och se hur de dessa kraftfulla, kärleksfulla och visa andliga lärare vakar över dig och vägleder dig.

 

Släpp dina rädslor, sluta att tänka på det värsta som kan hända. Njut dessa dagar av livet och se allt som du har att vara tacksam för. Allt som är gott i ditt liv. Skifta fokus från det du inte har till att fokusera på allt som du faktiskt har.

 

Periodens Soul Styling:

När jag känner mig osäker vilken väg jag ska gå så väljer jag att omge mig med ljusa nyanser av blått och grönt.

 

Periodens Gudinna: Yemanya

Vi kan ta hjälp av henne när vi känner det som att vårt liv motarbetar oss. När vi känner oss besvikna och nedstämda och det känns som att alla andra lever sitt drömliv. Då kan Yemanya hjälpa oss att se att vi inte är ensamma om att känna på det viset. Om vi vågar dela med oss av våra känslor om detta så kommer vi att se hur vanligt det är. Yemanya säger att livet rör sig i vågor, precis som tidvattnet. Att allt handlar om rätt tidpunkt och när den dyker upp så var beredd att följa med.

 Livet liksom havet är fullt av variation, njut av dess skönhet och dess olika faser. Se skönheten omkring dig med tacksamhetens ögon.

Viktiga dörrar öppnas nu för dig, var säker på att gå igenom dem om de känns rätt för dig. Sätt rädslor för det okända åt sidan.

 

För dig som vill läsa mer om att stärka din självkänsla och att finna din egen livsväg. Gå in på min Facebooksida, Hjärtats väg och delta i utlottningen av mitt e- magasin Soul Beauty Magasin.

Du behöver gilla sidan och dela för att vara men i utlottningen.

Till top