Ego boost i årets sista timmar

Allmänt / Permalink / 0

Hej!
Efter att jag läst ditt inlägg om Marina Thorzelius bok, blev jag så inspirerad och beställde den direkt. Läste de 10 första kapitlen igår och tyckte den var riktigt super. Man fick en del tankeställare! Idag stressade jag iväg å köpa en fin bok att skriva upp mina mål i. Och gissa vad man får höra på stan ……. vad fin du är, jätte fin…..!!! :) Vilken glädje! Och jag hade inte alls piffat upp mig, var ju på väg till gymmet! De 10 första kapitlen hann förändra mina tankar vilket ledde till förändring i mitt sätt att vara och utstrålningen! Jag ska verkligen rekommendera boken vidare till andra!!!
TACK, för alla dina underbara tips! Och ditt hår och dina ögonfransar är ju bara såååå vackert!!! Tack för guldkanterna i vardagen!!

Snodde detta inlägg från den kära Malenami.com blogg

Till top